Thursday, September 20, 2012

Cucu Lelaki Cucu Perempuan

Sian mak aku selalu impikan cucu perempuan...mungkin kepale mak aku da separa pening melayan karenah cucu lelaki yg agresif pasif interaktif..betul ke ayat aku ni uols...hantam saje lar yer..mungkin jgk mak aku teruja dgn baju2 baby girl yg kiut miut...sabar yer mak..insyaAllah satu ary mak dapt cucu perempuan pulak..korang doakan 2nd baby aku nanti girl pulak okey...amboi qaliff baru jer 9 bln...no no no..tgu qaliif 2year++ hehe..


Gambar malap giler mungkin kurang pencahayan mungkin jgk handphone aku yang langsung x up to date..

Wat mase sekarang ni lar cucu mak aku...5 boy..

1. Muhammad Amirul Nurzul Faiz bin Safiee

2. Muhammad Amirul Nurzul Fithri bin Safiee

3. Muhammad Amirul Nurzul Fahreen bin Ramlee

4. Suqma Ariffin bin Anuar

5. Qaliff Rayqal bin Muhammad Azmy

Aku pown x paham nape kaklong aku letak name anak panjang nau cam keretapi..Orang dulu2 kate x elok name anak berat2..tapi wat mase sekarang alhamdulillah sume anak kaklong aku okey jer mudahan sampai bila2 Amin.. 

No comments:

Post a Comment