Monday, September 24, 2012

Rumah Bersepah

Sabtu & Ahad semalam adalah ary untuk mama & qaliff kat rumah..mak aku balik kampung ade kenduri..kakngah ikut sekali bersama anak buah aku Fithri..Mr Azmy pergi kerja...tinggal lah aku dgn qaliff kat rumah..Jage baby memang sangat penat okey..tambahan baby tu da besa dan asyik nak main jer macam anak aku. kalau below 6 month aku rase okey sket coz dalam usia tu baby tido jer..

Walaupun penat tapi aku sangat epi..rase puas sangat dapat jage anak kite sendiri dari dier bangun tido sampai lar dier tido balik malam nanti...i like this feel dan hingga saat nie aku sentiasa ucap syukur pada
Allah kerana memberi aku peluang utuk rasai semua ni..**terima kasih ya Allah atas sagala kurniaan Mu aku bersyukur pada Mu**Amin..


Korang tengok rumah bersepah dikerjakan qaliff..bila aku kemas x sampai 5 minit mesti da bersepah balik..kesimpulannya x payah kemas biar jer bersepah..kakaka..


Sometime aku wat marah-marah comel kat qaliff suro dier tido jangan asyik nak main jer..qaliff mesti akan nangis sambil guling2 sambil tutup muke kat lantai..majok lettew..marah comel pown nangis..hihihi..


name pown anak mak kan..kalo mama pujok kejap jer ley senyum da...see..


Nie muke x puas aty ke ape kat mama ? Apepun perangai qaliff mama tetap sayang sampai bila2 tau..sayang mama kat qaliff x pernah berakhir even mama da x de kat dunia nie satu ary nanti..**mama qaliff kadang2 agak jiwang dan bunga2** kikiki..


BYEbye

1 comment:

  1. budak2 yg umur 3 thn kalo kena marah, mula la merajuk, nak pulak yg bongsu or dia anak mak sorang... kena marah, majuk... tapi budak2, they forgive n forget je... >_<

    ReplyDelete