Monday, October 1, 2012

Berbelanja di Mydin

Perangai aku nie kalo nak beli barang aku mesti pilih tempat yang harga murah..jadinye kalo aku nak beli barang A ni kat tesco lbh murah dari giant so aku nak g Tesco untuk beli barang A jer..Pastu nak beli barang B plak harga dier mydin lbh murah dari giant atau tesco so aku nak pegi mydin beli barang B je..mcm tu lah seterusnya..mane x ngamoknyer laki aku kan..owang lelaki..biasalah.. aku ni pown x patut..ntah ape2 pilih je lar satu tempat kan senang..jimat mase dan petrol..kan kan?

Sekarang aku da berubah..ceaa....selain dari kesian kat Mr A nak bawak aku kehulu kehiilir aku pown x sanggup tgk qaliff ngamok ikowt bontot mama nyer hingga ngantok nak tido..So aku pown buat perhitungan pada diri sendiri dan telah memilih maydin untuk beli barang..sebab hampir 70%harga barang yg aku nak beli tu kat mydin lagi murah..

Aku pilih mydin kat Terminal2 dgn alasan mydin tu besa dan lengkap dari mydin nilai or kotaseriemas mengikut piawaian jarak umah aku..layannzz..



Sebelum qaliff x selesa kat dalam stroller papa bg dulu dah biskut untuk qaliff pegang..good dad!


Wajah gembira qaliff  terhadap keputusan mama yg kini memilih anya satu tempat membeli belah..


Qaliff x mo kawan mama..sbb mama x beli mainan..*mainan da berlambak kat umah x padan dgn kecik*


Mama dgn qaliff same comel dan same manjee..heww....


Nak beli barang pown sempat lagi tue..haha..


Papa dan qaliff yang mama sayang sangattt..


Dua lelaki yang saye chentaa..Bile tgk picture nie baru tersedar muka qaliff same dgn papa x same dgn mama..haha..


Semua barang yang dibeli..ini kali kedua membeli belah dalam bulan sept 2012..

Hubby..are u ready?

Bye...


No comments:

Post a Comment