Thursday, September 20, 2012

Open House 2012

Nak cerita pun cam da basi jer..tapi nak jgk lar cerita kat korang..saje menggedik..ahaks..31 Ogos arytu family aku wat open hause kat umah kakngah..sebab kawasan kat situ besar untuk open 3 kanopi....kanopi pun sponser dari Alang aku jer kalo sewa x mampu mak nok..Kalo korang nak kanopi yang cantik lagi sweet boleh lar ctc Alang aku kat h/p no die 012-3641457 email pun boley suqmaipin@gmail.com. eh teriklan plak..

Memandangkan aku bizi so x sempat nak amik gambar dr awal samapai akhir mjlis..gambar qaliff jer banayk pun..

Menu ade satay..ayam bakar..mee kari..soto..nasi impit...nasi biasa pun ade sbb mak aku wat rendang..air plak ade 2 jenis..mix juice dgn air tembikai...menu yang lain2 aku x ingat sbb da lame bebeno baru nak update..hehe..semua masakan dari mak aku dan dibantu oleh kakak aku..aku cume makan jer..ape pun x boleh kan..hahaha..x lar uols i jage baby tau..

Ekceli majlis start jam 2.00ptg  after owang balik solat jumaat tapi kul 10.00pg da kene serebu kat tetamu..OMG..kelam kabut sediakan hidangan...peluh iols..huhu..

Majlis tamat hampir kul 11.00mlm..alhmadullillah ramai tetamu yang hadir...terima kasih semua kerana sudi datang menjamu selera yang x seberapa dari kami sekeluarga..Tahun depan insyaAllah kite ketemu lagi yer..











Semua gamabr comey qaliff..puji anak sendiri harus okey..hihi..

T-shirt : Poney (mid valley size 6-12)
Short Pant - Polo (mid valley size 6-12)
Belt - Jusco S2 RM15.90

Price Baju T & Seluar qaliff buy waktu disc




Kalo korang nak tau aku memang akan beli baju qaliff time sale jer..sebab rase berbaloi sket..



Dgn kak Feena.


Dgn Kak Aya.


Baby kaknun yang kuberi namanye..Adam Mukriz..embam..



Adam da bukak mate..ea nampak cik nani yg comel..haruskah?haha..



Ni plak Murni anak pertama kaknon..petah sangat dier cam cik nani jgk..hikhik..



Nie antara yang datang x muat dok kat kanopi so lepak kat dalam rumah jer..

Banyak giler gambar x amik...arghhh...x suke x suke...x pe taun depan aku amik tugas jadi photographer jer boleh? Kalo nak kena bebel kat mak boleh lar yer...akak aku plak mesti da stanby jer nak support mak aku...aku memang manje sangat sume pown x reti buat...perlukah aku pergi course untuk menjadi perempuan melayu terakhir?

..................................






No comments:

Post a Comment