Sunday, September 23, 2012

Baju Pokadot Hijau

Pagi2 lagi mak aku da bising suro owang tolong iron baju dier same tudung nak melaram g kenduri..kakngah aku suro dier pakai jubah hitam aku plak suro pakai jubah coklet tapi dier x nak dier nak pakia jubah pokadot hijau...bajet comel lettew..aku pown layan jer lar..aku iron baju dier sx dgn tudung...hasilnye...


Mak aku dgn pokadot hijau.


Tudung pinjam kakngah punyer. Alasan sbb kakngah slalu pinjam kasut dier..



Brooch aku belikan untuk dier tapi x taulah tahan bpe lame..mak same ngan aku ke or aku same ngan mak dua2 x reti jage barang..huhu...



Mak aku mate sepet tapi aku mate kecik..aku kalo pakai eyeshadow x lawa langsung sebab pakai banyak camane pun still x nampak eyeshadow tue..sbb tu mak andam aku berjam-jam nak wat mate aku saje sampai aku syak mak andam aku naik fed up haha..

No comments:

Post a Comment