Monday, September 24, 2012

ATM lwn KEL

Aku perhati jer perangai dua beranak nie tgk bola. Aku memang suke bola tapi aku x suke kalo game tu da lepas dan da tau result..tapi biase lar kan astro selalu jer ade ulang-ulang..


Korang tengok qaliff tu cam faham sangat tgk bola padahal umo baru 9 bln..walaupun dalam walker tapi kat kaki alwaz ade bola..anak aku sangat obses terhadap bola dan pastinye aku sukeee..love u son !


Aku syak Qaliff sokong ATM..huhu..sbb ATM banyak pemain2 dari n9 yang hebat dan ensem..ye ke? agaknye lar..tapi suami aku walaupun bulat dan demok tapi paling ensem kat aku..**motif cakap cmnie untuk elakkan semua yg aku nak kene reject** aku sangat kejam okey...


tengok lettew eksaited sangat layan bola...


Sempat lagi dier cari mama dier..qaliff memang x boley x nampak aku okey..nanti dier akan nagis kuat2 sampai papa dier gelabah dan cemas..anak mak kan.......haruskah?

 

Of Course !

No comments:

Post a Comment