Thursday, September 27, 2012

Shopping kat Whitesoot

Hi olss....ke laman web whitesoot memang satu kesukaan bagi aku...tapi bile nak wat payment satu kedukaan..huhu..aku suke semua baju whitesoot...cantik2 comel2 bangat..

Semalam aku da wat order untuk satu dress nie...today baru namapk whitesoot reply my mail..cepat2 aku wat payment takut baju tu sold out..nanti aku tersentap berminggu-minggu x lalu makan..hahaha....

Aku check acc maybank hubby ade banyak balance huhu sebenarnyer nak bgtau arynie hubby gaji.. aku dgn gembira telah shopping kat whitesoot dgn maybank2u hubby...bukan ke duit suami adalah untuk isteri..aku memang contoh yg x baik kan...tapi hubby still love me muah muah...

Pengajaran untuk semua dan diri sendiri : Sila mintak permission @ keizinan suami dalam ape jua keadaan..suami perlu dihormati kerana syurga isteri di bawah telapak kaki suami...sentap i seketika olss..

Tajuk i tentang gadis dan baju tau so kene sunsilk sket hihi...korang mesti nak tau baju ape yg aku beli kat whitesoot kannn?

Tadaa.....pewitt..kaler hijau yang sangat sweeettt...suke sangattt..


Nanti bile da dapat aku tunjuk kat korang ey..seronot tau shopping kat whitesoot coz banyak dress cantik2..sangat sesuai untuk korang yg berhijab jgk..korang boley tgk kat sini yer http://www.whitesoot.com


Dari belakang pown nampak cantik jer design dier kan kan ?


Material cotton dier pown okey..

Nanifeeya suke whitesoot anda bile lagi?

Bye..

No comments:

Post a Comment