Thursday, September 27, 2012

Dress cantik kat FemmeWardrobe2u

Femmewardrobe2u adelah shopping online yg aku suke jgk tau..dress dier cantik dan murah...korang dengar cantik dan murah jer mesti suke kan..so kalo korang suke jom pegi kat sini http://femmewardrobe2u.blogspot.com

Tadi aku baru jer update beli baju kat whitesoot kan sekarang kat femmewardrobe2u plak oh tamaknyer aku...aku tengah belaja menahan nafsu membeli..tapi sepanjang exam aku fail.acaner tue? kat femmewardrobe2u aku telah sambar 2 dress..

satu..kaler hitam..price dier semua pown mampu beli..murah dan cantik..


dua..kaler blueblack...price dier pun lbh kurang jer...


Due2 pown comel kan..baju nie dianggar receive arynie..x sabar nak balik umah..huhu..to my hubby dun wori i anya shopping 3 helai dress jer bulan nie x sampai pown 2rts..tapi i continue lagi bulan depan yer kuikuikui..


"Jika sedih pakailah baju yang paling cantik dan carilah teman untuk bergembira "









No comments:

Post a Comment