Monday, September 24, 2012

Top 10 Blogger

Salam semua yg dikasihi...cam ramai jer bace blog aku kan tapi x de pown..sedih tau..sobs..bagi aku dunia blogger ibarat tulisan diari yg memberi moment terindah sampai bila2..cewahh cakap cam good good jer aku nie kan...tapi memang betul lar uols..cam aku ni mane ade mase nak tulis2 diari spt waktu kecil..**tapi update blog kat opis ko de mase plak kan ?**ahaks..sowyyyy...

Aku seperti anak kecil yang baru mengikuti dunia blog nie..bab bab IT ke gajet ke aku memang agak ketinggalan tapi bab fesyen aku laju sket..huhu..

Aku start ikut blog orang pada tahun lepas dan aku feel cam bes plak kalo ade blog sendiri..so aku try wat blog tapi banyak sangat yg aku x paham.. rase nak pindah kejap kt sebelah umah kak ceera utk belaja berbelog hihi..

Memperkenalkan top 10 blogger yang aku suke.....


1. Yuyu Zulaikha @ kupukupukecik.blogspot.com


2. Zuhana Noh @ sepet88.blogspot.com


3. Maria Elena Zarul @ peliks.blogspot.com


4. Hanis Zalikha @ inibelogsaya.blogspot.com


5. Fatin Liyana Asri @ honeykoyuki.blogspot.com


6. Zanira Noh @ c33ram00n.blogspot.com


7. Nurul @ nurulcakapcakap.blogspot.com



8. Nurul Badiah Lai @ nurulbadiah.blogspot.com

 
9. Irine Nadia Marcello @ irinenadia.blogspot.com


10. NaniesHayuki @ nanieshayuki.blogspot.com


Melampau x aku sbb letak blog sendiri kat dalam senarai kat atas..sebetulnya x layak langsung kan..tapi sokmo berangan nak jd blogger hebat cam gadis-gadis jelita kat atas nie...kesian i ols..hikhik..


No comments:

Post a Comment