Friday, September 28, 2012

Langsir dan Laptop

Lame dah rasnyer aku, kakngah ngan anak buah aku pegi nilai 3..mase tu pegi  sbb bowrink dok umah, nilai 3 pown x bpe jauh dari umah kitorang 20min ley sampai..

Kakngah aku nie kalo g mane2 mesti nak terkucil je kejenye..tension i tau..kte tgh syok window shopping mesti dier cakap " eh jom g toilet da x tahan lar "kalo dier nak g sorang x pe ni kte kene ikowt bontot dier sampai toilet tu camane aku x tesion...tapi kan aku akan ikut jgk dgn baik aty..korang nak tau nape? sbb kakngah aku selalu pemurah dan baik ati..ni bukan nak bodek tau..hikhik *dlm hati harap2 kakngah aku approve loan aku** haha..kakngah aku duit banyak xde la tapi setakat adik-beradik nak pinjam sesen dua boley jer dier bg..tapi adik-beradik tak pernah nak ganti balik duit dier bukan x nak ganti mungkin satu ary nanti hehe...sian kakngah aku..sampai kan aku beli laptop DELL mase tu price rm2200 *sekarang mungkin da murah** aku saje try cakap cam nie..

Nf  : Dakcik nak beli laptop lar
Kn : Kat opis ary2 ngadap komputer pun x pueh ko?
Nf : X..kat opis lain...dakcik nak ade satu..sume owang pown ade tau..
Kn : dah tu apo masalah eh poie lar boli.x de duet lettew...
Nf : Duet ade tapi seribu jer..x cukup camane?
Kn : Nah ambek duet ni g boli laptop tapi bilo2 kakngah nak pinjam kono boie tanpa alasan.
Nf : Betul ke ni ? tq kakngah...*terus cium kakngah banyak kali* hehe..

** kakngah aku memang menggunakan loghat n9 dgn baik naseb lar kalo korang x bpe nak paham** kuikui.

waaaa....aku sangat gembira lagi bertambah jelita..hihi...ko ade? aku ade...
jangan lar marah ols i guraw jer tue..aku pown x sangke dapat cash 1200 from kakngah gitu2 jer meriah bangat..terima kasih kakngah love u forever hikhik.. Satu perangai aku kan aku x suke beli sesuatu tu dgn berhutang sebab nanti kepale otak aku serabut..so bile nak sesuatu yang mahal tu aku akan kumpul duit  dulu da cukup baru beli cash selain dapat murah aku jgk x serabut nak bayar hutang banyak..cukup lar hutang kereta jer. Oleh itu aku sentiasa ketinggalan huhu..tapi aku okey jer...

eh tadi citer pasal toilet nape tetibe citer pasal laptop plak..tajuk pown Langsir dan Laptop..lagi la xde kene mengena kan..layan jer lar..haha...ekceli aku nak cerita sementeta tunggu akak aku kat toilet tu aku merewang kat kedai langsir dekat2 ctu lalu aku terpaku dgn satu langsir nie shantek!




Eh silap letak picture..terexplore diri sendiri x sesuai hokey...


Sebenarnya aku nak snap gambar langsir jer tapi anak buah aku nie memang selalu nyibuk nak wat cane kan name pown dak kecik..cantik tak ? cantik kan..unik lar langsir nie bunga timbul2..sekali aku tgk harge eh mak ai mahal kemain...aku baru berangan sampai mimpi2 nak tukar langsir nie instead yang lame tu..tapi bile tgk harga eh terpaksa aku sedarkan diri sendiri..huhu..


tetibe nak letak picture nie sbb terjumpe kat pc..susana pada majlis tunang March 2010. Yang baju purple tu la oya cousin suami aku yang baru kawen nagn yahya kevin wright @ holiday villa subang..

Kesimpulannya..entry kali nie sangat huru hara.


SEKIAN...........

No comments:

Post a Comment