Thursday, October 4, 2012

Pagi2 da Menggediks.

Ahaks..naseb lar pada owang yg benti kat tarafiic light yg same dgn aku tiap pagi..mesti owang tu menyampah tgk aku n berkata-kata kat trafic light pown nak snap gambar..mesti kuar ayat cam nie jgk "poyo lak budak ni ai" haha..fedulik ape aku..aku suke lar..x baek i olss..bahasa kasar no no no..

Aku suke jer tangkap gambar kat trafic light da lame bebeno menunggu apa salahnye snap sekali dua buat kenangan kat blog kann?haha..uols pown mesti ade perangai yg menjengkelkan cam aku kan..sbb tu aku sayunk uolss semua..wawawa...

Gambar gediks spt di bawah boley di bawa bolayan..**aku x pasti maksud bolayan tu tapi pernah dgr kat lagu senario acaner tu?**




Aku suke baju nie tatik secantik beli baju kat online huhu..baju nie aku beli kat butik Ayong..kat mane butik Ayong nie? die ade 2 cawangan kat nilai lame and kat taman semarak..due2 ni kat n9 hokey kang ade plak yg cari kat taman semarak kL kan..merana nanifeeya nak menjawab hikhik..
Ayong sangat friendly tau..bes shopping kat situ..baju dier pown up to date jer..if korang intrested dgn baju die and nak reserve untul gaji ke ape ke sume boley pay jer serendah 5 henggit nanti diorang simpankan utk uolss..tp kalo korang x amik dlm tempoh yg ditetapkan no refund utk reserve duit korang tu yer hrp maklum.. inner hitam tu pown buy kat butik ayong..inner nie half mcm inner india pakai sari..ea x panas okey jer..kaler ade macam2..harga pown masih dalam kawalan hehe..





Mak aku selalu cakap nose aku macam doremon sedih ahkak tau..tapi hubby cakap okey lar macam doremon seb baek x mcm giant..lg tension i tau..tapi itu kate mak n hubby kate aku patutla aku bijak macam doremon..huhu..*bijak menghabehkan duit** kekeke...




Nie pown dress beli kat butik ayong. baju nie cantik sebenarnya sbb ade diamond kat kaki dress..aku nak share baju cantik2 dgn uolss with full view tapi camane x de sape nak tlg snap kan pic i..i x de iphone sobs..



No comments:

Post a Comment