Thursday, September 20, 2012

NIKE - Just do it!

Last week aku yang rajin telah mengemas rumah..my hubby memang pembersih than me tapi kalo aku da megemas my hubby pun takut uols..kakaka...tengah syok menegmas aku tersentap dgn satu kotak..lame giler da aku windukan ea....oh apakah aku akan kurus untuk sarung jeans dan memakainye...


Aku jumpe kotak oren nih...terselit kat bawah dapur..


Tadaa..ea masih cantik macam baru beli...aku sayang kasut NIKE ni tau..


Ni aku da bawak keluar dari kotak..pakai kejap untuk lepaskan windu..huhu..
Kasut ni aku beli kat Mid Valley sebulan sebelum kawen..
Price RM369.00

My hubby selalu bising kat aku sebab aku jenis beli barang tak reti nak jage..hubby aku kalo beli sesuatu mesti cantik je bertaun-taun..aku pun x paham camane die jage..nasib awak yer encik azmy..tapi saye sentiasa comel untuk awak kan...* wat muke prasan comel*



Qaliff pun nak jugak kasut NIKE..


Seb baik ade jumpe...price NIKE qaliff RM45.00 jer..


Comel tak ? kecik jer kan...mel.


Preview kasut mama n qaliff...Eh papa x de ke?


Eh ade lar..fyi kasut papa ni da lame giler..korang caye x aku cakap laki aku kalo jage sesuatu cantik kemain..tp nape die jage aku makin tembam ?? sobss..



Aku rase kasut laki aku nie ade dalm 4 ke 5 tahun..buy new one ey sayang..cian...kalo aku asyik berganti je heel lar dress lar..name pun pompuan kan...


Eh eh ade preview NIKE qaliff same papa lar..cute jerk..besa dan kecik..


Sekian saje tentang kasut yang ntah ape-ape dari aku huhu..kesimpulannya kitorang satu family memang like design kasut yg sporty dari NIKE...


BYE semua.......


No comments:

Post a Comment