Friday, September 21, 2012

Holiday Villa Subang

Arynie teringin nak update wedding OYA pada 8 september arytu kat Holiday Villa Hotel & Suites Subang. Oya nie cousin husband aku..dier kawen ngan mat salleh uolls..takut gugurl..eh apasal plak aku yang takut..huhu...tapi x syok sebenarnye sebab gambar perantin x de sbbnye x lain x bukan sume kerana qaliff yang da mengengek nak tido..tapi nanti bila aku dapat picture Oya ni dari orang lipis or kuantan aku update next entry yer...

Aku dari umah satu kete jer emak, kakngah, hubby, aku n qaliff..kitorang gerak tengah ary ikut klia highway keluar USJ..40min da sampai..terus lepak dalam bilik..kitorang disponser bilik from oya n husband..majlis start jam 8mlm..

Suasana kat dalam..


Duty free pown ade.



Aku  yang bajet comel..shawl yg aku pakai nie brand NANI tau harge dalam RM35.00.



Ade spa..baby suke..gediks.


Kitorang dapat table no.18..so jauh dari pelamin...


Try posing dan prasan jelita..


Qaliff dalam keadaan yang agak stabil..



Yang nie sedap tau persis tart nenas..dap dap..

Nie jer picture aku ade ? x ohsem langsung..

Whatever Congratulation to Mastura & Yahya Kevin Wright
May Allah bless u..See you all @ Hari Raya Aidiladha..insyaAllah..



No comments:

Post a Comment