Wednesday, August 8, 2012

Monthly List of August

Setiap bulan korang mesti ade list untuk korang settle kan betul x? Aku pun ade tau. List yang sangat panjang dan perlu settle without fail. Ape gak nyer yg aku perlu bayar tiap2 bulan.. sebenarnya bkn aku sorang tapi wif hubby sekali..yang banyak bayar pun my hubby aku just tolong sket2 jer..hehe..itu harus hokey. tapi sebaiknye susah senang haruslah dikongsi bersama tak gitu..suami isteri mesti ade tolak ansur baru kekal rumah tangga..pesan orang tua2 banyak benarnye kan..


Bile da total semua..ya ampun..banyaknyer sambil nanges..aduyai..over da nih..tu x masuk lagi duet raye untuk anak-anak buah..untuk parents..untuk kanak-kanak riang ria di aidilfitri..duet extra petrol nak ke hulu kehilir ary raye nie lagi.OMG banyak nyer..u olls plak camane? kalo ade duet lebih boleh lar kongsi dengan aku hihi..

No comments:

Post a Comment