Wednesday, August 8, 2012

Geram Sangat Kat Qaliff !

Aku memang geram sangat kat baby aku nih..pg td aku ngah grooming bersiap nak g kije slalu dalam kul 6 lbh camtu lar qaliff plak bgn awal arynie..aku kelam kabut gak make up cepat-cepat..qaliff kalo da bangun selalu dier nak dukong terus tp arynie aku biar dier golek atas katil..bg mainan satu due..dier leka.. aku dok leka bersiap kat meja solek..dier ley pandang aku sambil senyum-senyum sambil posing macam nih..





Comeynyer anak mama..hikhik..puji anak sendiri memang harus okey..camane lar aku nak g kijer kalo perangainyer macam nie..geramnyer....suke tgk qaliff membesar..da macam-macam perangai..now qaliff gila kat bola pulak. si kecil nie da pandai tendang bola..siyes..mule2 aku pun x caye..tp qaliff can do..nanti aku share dgn korang next entry okey.. * gambar katil yg sangat tidak cantik coz sume sarung bantal & tilam basuh until now x pasang y baru lg coz x sempat or malas* 

" Selamat Berpuasa Semua "

No comments:

Post a Comment