Saturday, July 21, 2012

Salam Ramadhan Semua !

Selamat Berpuasa kepada semua muslim & muslimat kat seluruh dunia..Mudah-mudahan bulan ini penuh keberkatan dari-Nya yg maha esa....Amin...


Tahun nie kite start bepruasa pd 21 Julai tau bkn 21 August..

Kite mule kan dgn niat...moga2 sabar dari lapar & dahaga...seb baik qaliff da x breastfeeding..kalo x agaknyer aku pn x tahan nak makan jerk..makan x kowt...aku slalunye cepat dahaga...sebab tu aku boley minum air putih seary lbh dari 8 gelas...x paham aku...

Kepada boboy x nak ponteng pose tau nanti dosa...kalo gugurl xpe..ade cuti...tp x mo lar continue cuti walaupun cuti anda da abis..hikhik..yang dewasa kene jd contoh yg baik2 kepada adik2 okey..Good Luck! 


Jangan lupe g terawih tau...tp aku x dapat pergi coz qaliff kecik lagi..sob...


No comments:

Post a Comment