Monday, July 23, 2012

Oh kereta kecilku !

Arynie nak share pasal kete lah...aku ngah sedih nih..kereta kecilku asyik accident jer...aku always drive smart..tapi slalu ade jer insident yg berlaku..first aku isi minyak kat SHELL owang langgar blakang kete aku then owang tu bla cmtu jer..tension lak ai rase nak lempang jer owang tu...tapi aku try cool down and buat report.seb baek sikit..2nd kes plak time aku otw blk kije mase kat depan SIC tu ade satu lori lane 2 aku lane 3 entah camane tibe2 ade benda terpelanting kat keretaku...shit ! teruk jgk lar kemek kat bonet depan lampu besar belah kiri pecah..tgk2 rupenyer husband kawan aku..seb baek..sbb kawan aku nie n family die memang baik wif family aku...die pay utk kerosakkan keta aku..3rd plak citer die cam nie sdg  aku otw nak g kijer aku lalu satu jln yg sebelah dier macam ade tebing ke mcm bukit ke aku pn xtau nak explain cmane hikhik..sedang layan hot fm tbe2 terjun beramai-ramai lembu dari tebing tu menjunam ke jalan raya dan sekor darinya telah langgar kereta aku..ya allah...arghh....geramnyer kat lembu2 nie..ke aku nak geram kat tuan lembu ? sbb da tau jalan besar tolong ler wat satu tempat untuk lembu anda tue..lembu tu mati...aku sakit ati...seb baik ko lembu kalo x aku mintak pampasan banyak2..huhu..last2 aku wat keputusan aku g report jer lar dan claimn insurans abez citer..terpakse g kije bwak kete hubby..tp aku x suke bwk kete hubby g kije sebab nanti duet aku akn abes isi minyak kete jer...aku tetap suke kete viva aku selain jimat petrol ea kecik dan senang nak mencilok..kete aku baru 40hengget jer seminggu tp kalo kete hubby 70hengget x berbaloi langsung..30hengget tu boley dapat satu TOP or dress tau..sobs..


Ni kete aku kat car park tempat kije..padahal ley jer kalo nak tunjuk gambar kete yg snap kat tmpat lain..saje je nak korang jeles sbb ary2 aku parking kat plane..der ? xde yang menarik pown kan..
Dalam kete pun ade aeroplane. same tak?hikhik..macam budak2..
Dulu aku selalu overtime blk sampai mlm2 macam nih..penat taw..but semenjak da ade family and baby aku tolak overtime utk weekday..coz my family is segala...
kalo uolls mesti sedihkan..ni lampu depan pecah abez...

nie dari sisi..

tegok tu kemek yg teruk..siyes..

najis die pun melekat kat kete aku...

Nak Kereta Baru......Ade sape2 nak adiahkan x? hikhik..x malu lettew siap mintak2 kat owang plak...

kereta idaman saya ialah..

WOW !
Mini Cooper








Comeynye..saye nak semua...

                                                         




No comments:

Post a Comment