Saturday, May 5, 2012

Wedding at KUANTAN - 1 January 2011




















Bilik perantin dihias dgn cantik sekali.. yg special nyer set cadar perantin nie adalah buatan tangan mak mertua aku sendiri.. ko ade? huhu..jgn mrh kwn2..lame tau nak siapkan cadar ni hampir 8 bln..sian mak mertua aku..wlupn usianya 64tahun tp ia tetap tabah nak wat sume nie..mgkn sbb my hubby anknyer yg bongsu so sygnyer pun mgkin lbh.. Love u mom!





Nie jer picture yg dpt aku update dlm blog pd majlis Menyambut Menantu kat kuantan..spnjang majlis belangsung aku cume pakai satu persalinan jer iaitu tema hijau putih..korang tau tak yg aku terpaksa pakai bju tu selama 2jam kat dalam kereta..Ya Allah...cukup lar sekali tu aje..tersiksa sungguh..kisahnye sbb aku jgk yg mengada-ngada x nk book baju kat kuantan so aku masukkan set bju nie dlm package yg kat andaman n9..so tanggung lah sendiri cik nani oi...da berlalu da pown..jd kenangan terindah...Daa......

No comments:

Post a Comment