Saturday, May 5, 2012

Aku COSMOPOLITAN

Korang suke x COSMOPOLITAN magazine? Aku like diz magazine. Dlm bln november slalunyer magazine nie ade anugerah aku COSMOPOLITAN..tp kat sini aku nak bg award aku sendiri..Ape gaknye yg aku suke ?? Check it out..


Langgan lar uolls..anya RM5.50 jer....bnyk tips menarik untuk korang tau..



Anugerah Kecantikan Untukmu Cosmopolitan by Nanifeeya..


                                WANGIAN TERBAIK


Ni lar favorite perfume aku...rase x lengkap ary2 indah tanpa Dior Addict 2..ade sale x kwn2?..if ade plz let me know okey..

PRODUCT WAJAH TERBAIK


Yes, diz is the best item for your beauty..kalau korang x percaya korang try g facial kat Dermalogica.

                   SHAMPOO & CONDITIONER TERBAIK 



Da 2 tahun aku guna shampoo & conditioner dr Clairol Essence nie..yg bestnye shampoo ni wat rambut kite bau wangi. Npe aku ckp cam ni sbb ramai kwn2 tegur n tanye aku pakai shampoo ape..so ni lar jawapannye..beli kat maydin can get lowest price from anothers place...

                            SERUM RAMBUT TERBAIK

Adakah rambut korang bercabang, rapuh or rosak dihujung? Repair serum from L'OREAL nie adalah penyelesaian terbaik untuk masalah rambut korang itu..

PENJAGAAN MATA TERBAIK


                                 Mudah n sgt berkesan..Garnier Light Brightening Eye Roll On.

                                    MANDIAN TERBAIK


                 
                            Mandi susu lagi...lembut & wangi..i like Johnson's Baby Milk Bath..


                               LULUR BADAN TERBAIK




Lulur Bali Alus nie bagus untuk putihkn kulit n kdg2 parut2 kat badan kte pn boley ilang. Tp bergantung jgk pd penggunaannye..lulur nie boley beli kat bandung dgn harga Rp.13.00. Kat malaysia so far aku x jmpe lg kalo ade korang inform kat aku ey...slalunye aku akn kirim kat sape2 yg g bandung..huhu..

                                RAWATAN KAKI TERBAIK


                                                              
                                             Jawapan semestinye product from Scholl...

                             

                              FEMININE WASH TERBAIK


 

Untuk katogeri nie aku pilih Zhulian kerana feminine washnye mmg bagus untuk wanita spt aku..ia sgt soft n rasa fresh sepanjang hari..aku pn x sangka zhulian ade product bagus cam nie..hehe..

                                 BODY LOTION TERBAIK


Wanginyer lotion Enchanteur nie uolls..ble oles kat tangan ke kat badan ker rase soft jer...mmg best!   


                                MAKE UP BASE TERBAIK

Bila korang cube make up base Skin Food nie msti korang nak beli n beli lg..ia akan wat makeup korang nampak sekata jer x de dah bercapuk or putih semacam..

                              

                                 FOUNDATUON TERBAIK


        

Foundation mmg sgt2 penting..now BB cream yg plg popular..aku suke Revlon.

             

              COMPACT POWDER TERBAIK

Compact nie mmg terbaikkk...uolls  jgn lar beli yg kat pasar mlm tu sian beauty face korang tau...beli lar kat counter M.A.C sebenar..aku ske buy kat mid valley sbbnyer nt aku akn dpt make up free..so Miracle! Tp kdg2 ble over bershopping budget lari jgk..so ble nak berjimat aku gune Pixy. Bg aku x semua brand mahal itu bagus n brand murah itu x bagus..kalau korang pandai suai padankn lg okey gitu...  


                           

                             EYEBROW & EYELINER TERBAIK

      
    

Aku paling susah nak cari product y sesuai dgn dua item nie..mcm2 dah aku cube..myb mata aku nie kecik so ble pakai eyeliner mesti comot2..akhirnye aku temui Maybelline yg terbaik untuk mata kecik aku nie..jenis pencil sbnrnye lebih baik dr liquid..tp liquid lebih cantik dr pencil..aduhai...

                                

                                 EYESHADOW TERBAIK


      
 
Eyeshadow adalah slh atu asas make up yg kte kene beli lbh dari satu..x kan lah kite nak pakai kaler yg sme jer kan, x indah gitu..IN2IT mmg yg terbaik dr segi harga n kualitinye...hehe..

                                   

                                      MASCARA TERBAIK


           

Aku cinta...aku rindu...lalalala...siap ader lagu lg erk..huhu..aku mmg terlalu cintai mascara Maybelline nie sbb x perlu pakai bulu mata palsu pn mata da nampak cantik tau..ia juge item yg wajib ade dalam handbag aku..

     

    BLUSHER TERBAIK 


      
 

                                              Blusher pun aku suke dari Maybelline...cantik!

                                     

                                    LIPSTICK TERBAIK


Lipstick sebenarnya terlalu banyak yg aku suke tapi aku paling suke Dior..selain warnanye yg menarik bekasnye pn cantik2..rase nak beli sume...tp pricenya agk expensive so satu sudah cukup untuk bibir yg cantik n menarik..kan?

                                    

                                    LIPGLOSS TERBAIK 


Lipgloss Lancome ni da bnyk tahun dpt anugerah by aku cosmopolitan.Ia juge anugerah terbaik dari aku...cayalah! beli lar satu uolls korang mst suke.. price RM75.00.

         

            SEKIAN anugerah Aku Cosmopolitan by NaniFeeya

No comments:

Post a Comment