Tuesday, August 14, 2012

Tema baju RAYA 2012

Hi dear....camane persiapan raye korang? dah settle?hehe..pe tema baju korang?merah menayala hijau pucuk pisang x pun coklat vanilla..
Aku nie slalu jer persiapan last minit..biase lar kan aku kan wife n mom yg bekerja..ary2 bz..sampai x sempat nak shopping raye..alasan jerk..sebenarnye saje malas nak berhimpit-himpit ngan orang ramai...huhu..aku memang jarang sx tempah baju sume pown readymade jer. Seb baik size x bpe susah nak cari tapi wat mase sekarang lar kan sok2 xtau lagi huhu..Last year aku pregnent qaliff so x dapat pakai baju kurung hihi..Alhamdulillah tahun nie merupakan tahun pertama kitorang beraya satu family..mudahan kite semua diberkati oleh-Nya.Amin..

Aku siap basuh da semua baju raya tau.semangat raya mesti ade.ahaks..

Kalernye ialah..coklat pink..ye ke? aku pun x paham sebenarnye kaler aper..



Show baju lain dulu..Penyidai yg penuh dgn baju qaliff..


tada..nie lar kaler baju family saye tahun nie..nampak cam pink erk. tapi real dier cam coklat sebenarnye..


meh nak zoom sket..ade baju qaliff mama & papa..suke lettew..ahahaha..yg penting semua disponser oleh PAPA..Tq hubby..love u..hihi..


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITHRI
MAAF ZAHIR & BATIN
ikhlas dari Nany & Family


No comments:

Post a Comment