Wednesday, August 15, 2012

Payung Hello Kitty

Iols..tajuk pown da tau macam edisi budak tadika kan......aku memang suke jer mende2 budak kecik..ntah ape-ape ntah..x matang langsung..huhu..kaler pink lak tu..

Balik kije arytu aku singgah pasaraya ZEMART kat enstek, KLIA coz mak kim beli beberapa barang..dari kecik bawak lar ke besa selalu jer mak suro aku beli barang nak masak..dulu mase kecik2 jalan kaki g kedai hassan siap bg upah kalo xde upah xnak g..teruk betul perangai mase kecik2..hihi..sebenarnyer kalo kita selalu tolong ibubapa besar pahalanyer kan.....

Eh..cam lari tajuk jer..okey, dipendekkan cerita aku lalu kat satu lorong nie tbe2 zap mate aku terpandang satu payung hello kitty yang comel..tanpa fikir panjang aku terus sambar satu..padahal kat umah da belambak payung..camane hubby x membebel..hubby lagi..hikhik..sowy dear...t saye kemas umah cantik2 untuk kamu yer....



Cumil tak? cumil kan kan....

No comments:

Post a Comment