Wednesday, August 1, 2012

F.R.I.E.N.D.S

ai olls..korang mesti ramai kawan kan...aku x ramai kawan..sobs...sbb aku slalu dok kat umah jerk..shopping memang aku suke tapi aku suke shopping sowang2. aku jarang shopping dgn kawan2 coz aku sangat cerewet kalo nak pilih sesuatu tu lame kemain beli ciput jer pown..aku belek2 barang dari kedai A sampai kedai Z.kuar awal2 pagi balik tengah2 malam anya untuk shopping or window shopping..mule2 suami aku pening gak ngan perangai aku..tapi lame2 dier layan kan ajer..huhu..korang boleh? kalo boleh jom kawan dengan aku.hikhik..tapi sekarang aku da x kuar sowang2..sebab da banyak kes merbahaya kat luar sane..korang pun jangan kuar bersendirian okey bahaye..

Aku anye ade beberapa kawan..Sape yer?


 A I N

Dulu kitorang satu tempat kije..dok pun serumah..stiap ari g kije same-same..ary ni bawak kete aku esok bawak kete ain..gilir2 baru muafakat..then kami x dok same dah sebab aku tukar kije kat klia ain still kat company tu and makcik dier tinggal plak dgn die aku plak dok dgn kakak aku..windu lar nak dok same2 cam dulu..tengok tv same2..hikhik..

F E E N A

Ni kak feena..die tue 2thn dari aku..tapi kami still fren even da x kije company yg same..
tp skarang da lame x ketemu.masing2 bz..hihi..

S U Z Y

Nie kak Suzy..die sebaye my hubby..kami dok sebilik hampir 1 year kowt..kak sue sangat baik even muke nampak garang..kak sue masak sedap..aku suke tomyam kak sue..sedapp..


 C E E L A

Ceela pangkat adik coz dier bwh pada aku..kami sangat akrab da macam adik beradik..kami selalu bersama kemana-mana dari zaman sekolah hingga kini pown..Ceela bakal cikgu n masih study tp maaf yer jejaka di luar sane coz Ceela baru jer bertunang..Ceela jd pengapit aku mase my big dulu..dier sangat banyak berjasa dlm my family..dier menjage aku dgn baik sepanjang majlis kawen dulu..aku sangat sayang
dier..TQ my dear..


Y A T I

Ni kak Yati..dier jgk sebaye my hubby..kak yati merupakan HR Exec mase aku kije tmpat lame..kami sangat baik da mcm kakak dgn adik..kami berkongsi saat suke dan duka bersama..Now kak yati da mengenakan hijab dan sangat cantik. Maaf yer kak nani letak picture nie hope x kisah hikhik..kak yati merupakan ibu kepada dua anak yg comey tp still cantik macam Dayang Nurfaizah.Kan?


N U R U L

Yang ini kak Nurul..juge sebaya my hubby...kami satu ofis..kak nurul masak smbal mesti sedap..sepanjang aku mengandungkan qaliff kak nurul selalu share makanan dengan aku..owang mengandung memang selalu lapar tp malas..betul x ibu2? hihi..kak nurul pun da married and ade sepasang anak..Congrate!


Sebenarnye ade lagi kawan2..nanti aku update next entry okey..aku memang suke berkawan cume x ramai kawan. acane tue? hahaha..

Dada.....


No comments:

Post a Comment