Saturday, July 21, 2012

Aqiqah & Cukur Jambul Qaliff Rayqal

Hai....arynie aku nak update about majlis aqiqah & cukur jambul my baby pd bulan May arytue...Alhmadulillah sume berjalan dgn lancar..cuaca pun okey...jom kite layan pictures yg sempat amik...nie pn anak buah aku yg kat kuantan tu  baik aty mengoffer diri untuk menjadi fotographer free..hehe...

Tema : Mix & Match...haha...ader coklat...ade merah...ader putih..ade silver...layanzz...

26hb May, Sabtu -  malam tu aku n hubby sibuk gantung jajan2 n belon2 untuk orang ramai rebut esok...mmg penat tp epy..nampak meriah...

Jam 6.00 pg aku da bgn...aku da siap make over lg pg2 tu..huhu...sbbnye bile si comel aku tu bgn mmg aku x dpt wat ape...so, terpakse lar aku siap awal...hehe..

Dalam kul 8 pg da ramai da org dtg...alhamdulillah...selalunyer bile mak aku wat kenduri, x kire ape kendurinya...org sentaisa ramai jer...da mcm kenduri kawen kwn2 akak aku ckp...hehe...

Pg2 ahad tu baru lah dak canopy tu dtg pasang canopy...alahai adik..tema kaler coklat...2 khemah jer pown...yg penting free of charge...haha...

27hb May - Ahad



Nie gambar canopy....kat kg aku mmg banyak bunga-bungaan sbb mak aku sanagt rajin..tp syg lepas abez majlis rumah itu ditinggalkan sunyi sepi...kesian kan bunga2 tue..sob...tp ble ade mase free kami adik beradik akn bwk mak blk utk mengemas...nak sewa kat owang mak aku sayang..so layan kan jer lar mak aku yg comel tue...hikhik..


Yang ni pulak gift dari family kami utk guest yag datang...Ramai kawan2 aku yg x dapat dtg sebab aku wat kt kg...maaf yer kawan2 tersayang..nie permintaan dr mak aku..nanti 2nd baby (da berangan da..) aku wat kt nilai jer k..hehe..im promise..disini aku nak amik kesempatan utk say thank you pada sume walaupun x dapat datang diorang tetap bg something kat baby..time kasih sume...saye sayang semua...







Mesti korang penat tgk gmbr nie sbb banyak sgt kan?...huhu..sebenarnyer banyak lagi dan lagi...aku memang saje upload banyak2 sbb lastly aku buat sipnosis jer lar yerk...korang perasan x qaliff x pakai baju sepanjang majlis coz anak aku mmg cepat berpeluh..die x boley panas2 nanti dier nangis kuat2...mase majlis ni qaliff da pn berusia 5bln lbh..sowy yer syg..kamu da besar baru mama dapat wat majlis nie utk kamu..

Mesti korang tertanye-tanye kat mane aku sewa package buaian berandoi nie kan...cantik x? cantik kan....Tp mesti majlis baby-baby korang pun lbh grand dari nie erk...aku anya mampu yg nie jer...okeyh..wat korang yang masih tercari-cari kat mane nak sewa buai siap deko cantik cam nie korang boley email terus kat kak Fauziah Pardi azie_252000@yahoo.com. Korang ley request design camne pun yg korang nak n kalo korang nak tau utk majlis qaliff memang design by mamanyer...( cam bangga jer.. tp x seberapa pown...) huhu... untuk kanopi pulak korang boley ctc abg aku kat h/p die 012-3641457 panggil jer ALANG..atau email die suqmaipin@gmail.com. Alang boley bagi korang kanopi yg cantik dgn harga yg sangat-sangat berpatutan.. korang mesti sukee.....trust me..wah....promote lettew...tapi mmg betul okey. Kanopi nie area Seremban, Nilai, KLIA, Selangor, Kuala Lumpur n kalo jauh sangat mybe ade extra charge utk transport.



Sekian semua....Salam...

No comments:

Post a Comment