Sunday, April 15, 2012

Hubby, I Love U

10 thing yang buat aku love kat suami aku  setiap ary..

1. Pakaikan heels utk aku. (Ini juga jawapan kepada soalan ble aku jatuh cinta)

2. Sanggup bangun awal pagi semata-mata nak set rambut curl yg cantik untuk aku.(Tp skunk rambut baru cut, so syg u can rest..to be continue ble rambut i da panjang okey..)

3. Terus terjaga bila my bb nangis tengah mlm nak menyusu..so mama boley sambung tdo..my hubby akn dodoi  hingga bb tdo lena semula..

4. Basuh pinggan & mop lantai saat aku bekerja di hujung minggu. so sweet hubby.. thank you...

5. Jaga maintenance kereta aku..so aku akn rasa confident & selamat ketika memandu..

6. Sabar melayan kerenah aku yg suka shopping tanpa motif..

7. My hubby seorang yg pembersih...so aku x perlu risau lg..

8. Marahnye kejap sygnye lame..

9. Try utk dapatkan ape yg aku nak..tp kdg2 benda yg aku nak tu x penting pun..tp aku mmg begitu..cian my hubby..

10. Dan terakhirnya..dia berikn aku bb boy yg comel serta kebahagiaan...


                                                            Who is my HUBBY?


                                           My hubby sewaktu kecil..same like my bb Qaliff Rayqal



                                               Nie lar dier my sweet hubby...Love u my dear..

No comments:

Post a Comment